دانلود آهنگ اقرار عباس ای اس abas as - eghrar تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه انقد روت حساس بودم که میخوردش زمین فک همه از وقتی رفتی ته ...
دانلود آهنگ اقرار عباس ای اس abas as - eghrar تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه انقد روت حساس بودم که میخوردش زمین فک همه از وقتی رفتی ته ...
دانلود آهنگ حلقت کو از ارشاد با کیفیت بالا و عالی از سایت اینتر موزیک دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی ... اولاش که رفتی تیکه کلامم برگرد بود الان میخوام ببینمت و بگم حلقت کو ... واسه تو مهم نبود بغض منو خوندنم انگاری اصلا واسه کسی مهم نیست بودنم ... بالاخره حلقه دیدم توی اون دست چپ تو ولی حلقه مال اونه نبینم بریزه اشکت
وارد نشده: میگیایناحق
۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - دانلود آهنگ عباس ای اس تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه با لینک مستقیم و کیفیت عالی به همراه متن ترانه و پخش آنلاین از ...
۱ فروردین ۱۳۹۸ - تو که میری میگی حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه ... در حالی افتادم تو جریان آب که بعضی وقتا هنوز از خودم میپرسم آیا دوست دارم اصلن تن به این آب بدم؟ .... بقول داداش کوچکه ؛ خونه مثل زمان های قدیم می مونه که داداش و خواهرم اینا هر کدومشون
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - نه نگو دروغ نگو هنوز به پات هستم برگرد زود همون جایی بودم که ... حلقت کو حلقه اشکو ببین تو جفت چشای من ... بلاخره حلقه دیدم توی اون دست چپت ... منم که واسه ی تو میزدم به هر دری ..... ب اینا باید فهموند درست صحبت کنن راجع ارشاد ... جدید پازل بند به نام خاطره انگیز ۳ · دانلود آهنگ جدید ارشاد و جواد ام جی ام به نام حق داری.
 
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - هنوز شب به شب تو خواب به رویای تو خوش بینم همه چی بهتر از قبله تورو تو خواب میبینم ... آهنگ عشقت تویه رگایه منه و همچنین لینک های دانلود این آهنگ محمد کهران ... که دوستت دارم و عشقت تویه رگ های منه آخه چشمای تو خوراک این شبای منه ...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دست بکش روی موهام تا خوب بشه سردردم دلیل سردردم ای ... تو کنار اونی و باز دل منه تنگ برات کشتی منو با ... اصن حق باتو من اضافی من روانی تو نرو گربه صفت باز صدامو ... د نرو بجون من. چقدر عوض شدی توله تو که اینجوری نبودی
تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه ... من دستانم را قلم کردم زبانم را لال قلبم را پاره و مغزم را نابود که تو اینطور بیایی همه چیز را زیر و رو کنی؟ نتای ...
اون انتری و تخمالی که گفته ی الف بچه برو ++ بدوز بخور انتر چشمت کورشه دلش میخواد اهنگ ... امیر نمیشه کور چشم دشمنانت عاشق اونجای اهنگ حرومتک که میگی گفتی امییییییر رررررر وای غش کردم ... شمایی ک ادعا داری گند زده شده تو موسیقی کشور نمیتونی بخونی ب خواننده ای حرف ... من نمیدونم چرا این وزارت ارشاد پیگیر اینا نمیشه …
 
رابین هوده این قصه منم جمع کنین ما داریم میایم (دانیال) رپ همه جا دنبالتن عینه ... چند ساله دیگه نمیتونی ببینی که تو بیرینه ی باختی هنوز رو اینه که توپاکو کی کُشت؟ ... یه لحظه میری بالاتر از سطحه آب میفهمی کجایی میفهمی فقط یه لحظَس که جدایی ..... اینا میخورن حق الناس یه لیوان آبم روش بزار بگذرن از وجدان بی حیایی پول بهشون مزه ...
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
mix_3md3_video - mix video - تو #که#میری میگی #حق منه #حلقت #تو # دست # چپ # منه @abbas_as_official فالو کنین...
 
دستاتو میگیرم هنوز سردی میدونی با دلم چیکار کردی بگو میدونی یا نمیدونی یا که عین خیالتم نیست دنیا که اینجوری نمیمونه نوبت منم میشه دیوونه مثل تو میشم میرم ...
اگه اشکال میگیرم از طرز رپت حق منه / یه بار تو اوج قله بزنم به بدنت / که هر ... چرا اون نمیخواد دست بزنه هرگز در به دره / اگه واسم عمو هست و مسلطم / کفشه منه پوتین .... میگی سنبله صدا تو تن کن / چه قشنگ شده شعرامو رنگ کن ... بعد میری به جایی که تعطیلی نیس ..... ما آدما هر چی میکشیم بوده از دست چپ / پس همش بجنگ با سایه های وسط شب.
۵ مرداد ۱۳۹۷ - منو دیوونه کرده آخه اونم نمیفهمه چیکار با دلم کرده. دانلود آهنگ ... همین نفهمیاش بدجوری منو عاشقم کرده ... حال بدی تو ساختی برام ... این خود تویی که انقده نامردی. in khod toei ke enghade namardi. اه سیریشی ها. ah sirishi ha. چی میگی ها.
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - چه آینده ی درخشانی در انتظارمه، واقعا کسی پیدا میشه که لیاقت منو داشته باشه؟ ... کنند، همه هنرمند، همه عارف، همه خوب ، اینا همه شون در حال آبیاری بذرشونند . ... بعد آدم می ره توی دفترچه خاطراتش می نویسه : "عزیزم نمی تونم فراموشت کنم، چون هنوز باهات آشنا ... وقتی یه پسر دختر رو می بینیم که تو خیابون دست تو دست با هم راه ...
تکست : جلوم یه آلبوم پر از بچگیمو تاب سرسرست شلوغ ولی آروم تو عکس دور از ... من قشنگ ترابگیر از اینا که الکی خوشن بگیر از اینا که میگن از ما بگیر شاید یه روز ... درم نیار از تو سرت که با تو این اتاق بدونه شمع روشنه یه روز عکست با عکسه منه .... از محو تدریجیه راست میگن به دل حرف حق میشینه شاید واقعاً سرنوشتی هست دست ...
۴ خرداد ۱۳۹۸ - آهنگ جدید علی سومیت , آهنگ علی سومیت تو مال منی , دانلود آهنگ جدید علی سومیت به نام تو مال منی , Download New Music By Ali SoomiT - To Male ...
متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه ومن فوق العاده دختر گرمی هستم و احساس می کنم نمی ... تا اونجایی که ازارتباط زناشویی دوستان و آشنایان شنیدم فکر می کنم ایشان غیرطبیعیه. ..... سلام لطفا منو راهنمایی کنید منو همسرم 5ساله ازدواج کردیم هنوز اون لذتی که باید از سکسمون ...... تو خیابون که راه میری چپ و راست جلوت سبز میشن.